En lördag


En skön lördag. Sova hyfsat länge och sen god frulle och lite "Friends" på det. Efter lunch åkte jag med sis till stallet eftersom hon är "hästvakt". Sen var vi där i några timmar och nu har jag duschat och fixat hår och mejk. Om nån timme ska vi på lite fest ute på lannet hos Julias polare. Först ska vi dock inom stallet igen och ta in hästarna och fodra...

Annars så har jag gjort världens bsäta upptäckt idag! Nämligen att Malmö FF kommer hit på torsdag för att möta KFF i cupen. Yey! :D Ska SÅ få autografer!


Men nu ska jag nog ta en kaffe och lyssna vidare på Mika för han är underbar. Misstänker att han vi ska till ikväll mest kommer att spela hårdrock vilket jag HATAR.

Laters,

image168

image169

Den vita är "min" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0