Den 21 juni vet jag vad jag gör


Den 21 juni har "Sex And The City" the movie premiär i Sverige! Gissa vad jag har tankar om att göra då? Jo en hel SATC-kväll! Bästa vänninorna på god middag och gott vin. Klädsel givetvis SATC-inspirerat. Jag tänker heta, vackra klänningar och heels som heter duga! Vackra hår/håruppsättningar och coola snygga make-ups! Uppklätt till tänderna med andra ord! Och så själva filmen då såklart på schysst platser på Kosmorama. Och efter det ser jag oss slinka in på nåt uteställe alt. uteservering där vi (såklart) beställer Cosmopolitans! Kan ju inte bli bättre! Am I right or am I right?!

image155

Kommentarer
Postat av: Ippa

I love SATC!

2008-04-03 @ 16:11:36
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0