Day two


Halsontet börjar ge med sig så smått, alltså lär det inte vara halsfluss. Eller så är det värkisarna som gör sitt... Feber, snor och huvudvärk har jag så det räcker och blir över iaf. Och knappt nån aptit = väääldigt ovanligt för att vara mig.

Men men, jag gör det bästa för att hålla humöret uppe, vilket innebär att fortsätta kolla "Entourage" säsong 3. Borde läsa och lära mig nåt istället men jag gjorde dealen med mig själv att ska jag se på teve/film ska det vara på engelska med eller utan engelsk sub. Då är det inte såå mycket waste.

En bra sak är jag att jag får lite lön från skolan denna veckan iaf! Fick brev från ansvarig idag nämligen. Sjukt schysst av dem!

En mindre bra sak är att jag fick svar om studiefinansering av CSN men jag fattar inte vad de menar? Måste skicka in en till men är det den eller den jag nu har som jag ska ha med till mötet nästsa vecka??! Help!

So long y'all!

image153
Maybe you can have it all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0