Ahr... Nej.


Vilket skitställe man har sin blogg på egentligen. Hur länge var det det inte gick att uppdatera, 2 dagar? Kasst.
 
Iaf, i morse vaknade jag halv fem av att halsen gjorde så ont att jag knappt kunde svälja. Så resten av dagen har jag knaprat alvedon för att kunna leva, käkat mestadels flytande föda inkl. glass och nån sladdrig pannkaka (damn me!), kollat in "Entourage"-avsnitt trots att jag redan sett dem och sovit. Nu är jag trött för bror väckte mig med sitt helvetes gitarrspelande på Guitar Hero. Är det inte den helvetes skiten så är det elgitarren med den nya förstärkaren. I so hate it.

Nej, nu ska jag kolla på "Klass 9A" innan jag drar mig tillbaka för idag...

Hej svejs,

Kommentarer
Postat av: DIProgan

Haha som här då, har 3 guitar hero gitarrer och en vanlig aukustisk, plonk plonk:P

2008-04-01 @ 21:32:45
URL: http://diprogan.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0